Splošni pogoji poslovanja

Namen Pogojev poslovanja spletne trgovine www.onegin.si je jasno definirati pravice in obveznosti uporabnikov spletne trgovine www.onegin.si pri naročanju blaga v spletni trgovini www.onegin.si ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom spletne trgovine www.onegin.si. Določajo tudi delovanje spletne trgovine www.onegin.si ter urejajo posamezna pravila nakupa. Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.onegin.si (v nadaljevanju tudi spletna trgovina) upravlja podjetje Kronwerk d.o.o., Ljubljanska cesta 87, 1230 Domžale, matična številka: 8425426000, davčna številka: 81944179, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja spletnega mesta www.onegin.si, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na Pogoje poslovanja spletnega mesta www.onegin.si in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, ki veljajo v Republiki Sloveniji.

Registracija in prijava

Registracija je prvi vpis v bazo podatkov spletne trgovine www.onegin.si, v katero obiskovalec vpiše svoj elektronski naslov, uporabniško ime ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik (v nadaljevanju tudi kupec, potrošnik) in pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini www.onegin.si.  

Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo spletne trgovine www.onegin.si in da uporabnik pred naslednjim nakupom vpiše uporabniško ime ali elektronski naslov ter geslo, ki si ga je ob prvem vpisu v bazo podatkov izbral sam.

Uporabnik lahko kadar koli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenja z drugim. Podatke lahko spremeni v meniju Moj račun v rubriki osebni podatki sam, ali pa zahtevek za spremembo pošlje na info@onegin.si.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Podatke o podjetju www.onegin.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka, 
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), 
  • pogoje dostave izdelkov (ter način in rok dostave), 
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka, 
  • način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki za stike s kupci.

Pogodba izdelkov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba www.onegin.si ažurira in pogosto spreminja.

Cena v spletni trgovini www.onegin.si je prikazana kot spletna cena in velja za vse uporabnike spletne trgovine, torej za uporabnike, ki www.onegin.si  zaupajo svoje podatke.

Izdelek, ki ni na zalogi v lastnem skladišču ponudnika ima oznako «Na voljo po naročilu». Pri dobavi takšnih izdelkov je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Predviden dobavni rok je posebej naveden pri izdelku.

Naročanje

Spletna trgovina Onegin.si je namenjena vsem fizičnim in pravnim osebam. Naročanje v spletni trgovini www.onegin.si poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24/7. Izdelke lahko naročate s seznama izdelkov v spletni trgovini.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena takoj, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.onegin.si). Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je kupcu ob prijavi dostopna v spletni trgovini www.onegin.si.

Kupec lahko spremlja status naročila prek www.onegin.si.

Način plačila

Spletna trgovina www.onegin.si omogoča le plačilo po predračunu (s položnico ali elektronsko banko) na račun Kronwerk d.o.o.:

Podjetje: Kronwerk, storitve in trgovina d.o.o.
Naslov podjetja: Naslov: Ljubljanska cesta 87, 1230 Domžale, Slovenija
TRR: SI56 3000 0002 7243 844
Naziv banke: Sberbank d.d.
BIC: SABRSI2X

Predračun prejmete na vaš e-mail naslov z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 5 dni od prejema na vaš e-mail naslov.

Izdaja računa

Kupec račun prejme v paketu, skupaj z izdelki, ki jih je naročil pri ponudniku.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene na www.onegin.si so v evrih in ne vsebujejo davek na dodano vrednost, ker ponudnik ni davčni zavezanec. Cene ne vključujejo stroškov poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini www.onegin.si. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.

Spletne cene veljajo za vse registrirane uporabnike www.onegin.si, ki so podjetju Kronwerk d.o.o. zaupali svoje podatke. Obstoječ uporabnik spletne trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini www.onegin.si.

Akcijske cene veljajo, kadar je pri posameznem izdelku spletna cena prečrtana. To pomeni, da je izdelek v akciji in da je izdelek v spletni trgovini www.onegin.si možno kupiti po akcijski ceni.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo www.onegin.si kupcu omogočil odstop od nakupa

Postopek obveščanja o nakupu

Po plačilu predračuna kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Uporabniku so na spletni strani www.onegin.si dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. 

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali pošlje vprašanije po elektronski pošti.

Dostava po Sloveniji in osebni prevzem

Trenutno dostava po Sloveniji je možna le s Pošto Slovenije, vendar si pridržujemo pravico, da izberemo drugo dostavno službo, če bomo s tem naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito.

Cena dostave znaša 3,50 eurov. Za naročila nad 50,00 eurov pa je dostava brezplačna. Strošek dostave se obračuna k naročilu, kar bo vidno na računu, ki vam ga bomo poslali.

V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja, se strošek dostave na zaračuna. Lastni prevzem blaga je možen po predhodnem dogovoru (tel.: 069 922 833, email: info@onegin.si).

Običajni dobavni rok za blago, ki je na zalogi, je od 2 do 8  delovnih dni od datuma sprejetja naročila oz. od datuma prejetja plačila predračuna. Če je dobavni rok daljši, je to posebej navedeno pri izdelku ali pa kupca o tem takoj obvestimo po telefonu ali elektronski pošti.

Ob kakršnih koli nepričakovanih zapletih ali zamudi pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo prek elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim. Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk, ki jih lahko odpremimo delno ali vse hkrati.

Dostava v tujino

Paketi dostavljamo tudi v tujino. Stroški dostave lajko najdete na spletni strani www.onegin.si v rubriki International shipping. 

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@onegin.si. Rok začne teči en dan po datumu prevzema izdelkov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Izdelke je treba vrniti prodajalcu najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če je kupec že začel uporabljati izdelek, odstop od pogodbe ni mogoč.

Kupec mora izdelke vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kjer je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju ob prejetju izdelka. Možnost od odstopa od pogodbe ne velja za prehrambne izdelke in drugo hitro pokvarljivo blago, ki mu je potekel rok trajanja.

Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeto blago vrne po pošti na naslov podjetja Kronwerk d.o.o., Ljubljanska cest 87, 1230 Domžale, Slovenija.

Pri vsakem vračilu je treba poleg izdelka predložiti tudi ustrezno popolno izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe ter kopijo računa.

Reklamacija in garancija

Vsaka pritožba in reklamacija bo obravnavana skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije glede izdelkov lahko sporočite na naslov Kronwerk d.o.o., Ljubljanska cesta 87, 1230 Domžale ali na e-naslov ponudnika: info@onegin.si.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga. Če želite uveljaviti garancijo, lahko to storite na naslov Kronwerk d.o.o., Ljubljanska cesta 87, 1230 Domžale ali na e-naslov ponudnika: info@onegin.si. Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku je kupec dolžan predložiti tudi ustrezno izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahteva po odpravi napake ter predloži kopijo računa. Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled blaga.

Vrednost kupčevega zahtevka iz naslova reklamiranega blaga ne more biti večja, kot je vrednost kupljenega blaga.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • Odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Primernost izdelka se preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obrazec za prijavo stvarne napake boste našli tukaj.

Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave, prevzeti. Kupcu bo izdelek, ki ga je poslal po pošti vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek izroči v hrambo prodajalcu na naslovu Kronwerk d.o.o., Ljubljanska cesta 87, 1230 Domžale. Prodajalec hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec izdelek proda prek spletne trgovine www.onegin.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost izdelka neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi izdelka, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Varnost, zasebnost in varovanje osebnih podatkov

V spletni trgovini www.onegin.si cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke skrbno varujemo in se zavezujemo k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na spletni strani pod rubriko Izjava o varstvu osebnih podatkov. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da www.onegin.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo www.onegin.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih www.onegin.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spore

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

V primeru težav na spletnem mestu www.onegin.si nas kupec lahko pokliče na telefonsko številko 069 922 833 ali piše na elektronski naslov na info@onegin.si.

Za reševanje vseh morebitnih sporov v zvezi s spletnim mestom www.onegin.si je pristojno sodišče, ki velja za sedež ponudnika.

www.onegin.si kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, tukaj objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Končne določbe

Ponudnik i pridržuje pravico kadar koli spremeniti pogoje poslovanja. Veljavni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.onegin.si

Ti pogoji poslovanja začnejo veljati 1. decembra 2020.